A megrendelt termékek összecsomagolása és szállítása során a legnagyobb gondossággal járunk el. Alapos munkánk ellenére sajnos előfordulhat, hogy egy csomag és az abban lévő termékek megsérülhetnek, vagy egy kiküldött termék, gyártási hibából adódóan a nem működik.
Amennyiben a megrendelt termékek sérült csomagolásban érkeznek és az átvételkor a futárral jegyzőkönyvet nem vesztek fel, úgy lehetőség szerint a még bontatlan csomagról készíts fotót. Ezek után ellenőrizd, hogy a benne található termék(ek) megsérültek-e? Ha nem úgy nincs más teendőd, mind élvezni azok szépségápoló hatását. de ha a termékek sérültek, akkor jelentsd a hibát ügyfélszolgálatunknak a sérül dobozról készült fotóval együtt az alábbi email címen: ugyfelszolgalat@beauty.hu
Ha a megrendelésed hiányosan, nem a számlán szereplő kifizetett mennyiségben kaptad meg, úgy előfordulhat, hogy csomagod összekészítésénél hiba történt. A hiányt, a le nem szállított termék cikkszámának megjelölésével jelentsd ügyfélszolgálatunknak az ugyfelszolgalat@beauty.hu. Minden megrendelésünk összekészítéséről videofelvétel készül, így a hibás kiszállítás okát gyorsan feltárjuk, a jogos termékhiányt pedig raktárkészletünktől függően a lehető leggyorsabban pótoljuk.
Ugyan ritkán, előfordulhat, hogy egy megrendelt terméket a használati utasításában szereplő, a rendeltetésszerű használathoz elengedhetetlen kiegészítők nélkül kerül leszállításra. Ebben az esetben a termék gyártása során történ csomagolási hibáról lehet szó, melyért kizárólag a gyártó/forgalmazó felel. A hiányos termékcsomagolásokból eredő kellemetlenségek rendezésében lehetőségeink szerint segítünk, így az ilyen jellegű reklamációkat juttasd el ügyfélszolgálatunk ugyfelszolgalat@beauty.hu.
Prémium szépségápolási webáruházunkban elektromos készülékeket is vásárolhatsz, melyek elektromos, vagy mechanikai részegységei elromolhatnak. Nem gyakori, de bizonyos esetekben előfordul, hogy egy egy eszköz hibásan, működésképtelen állapotban érkezik meg. A termékek megfelelő működéséért a gyártó/forgalmazó felel. Ilyen esetben a garanciális feltételekben foglaltak szerint kell eljárnod.
Amennyiben kedvenc szépségápolás termékeidet már megrendelted, azonban a kiszállítás alatt meggondolod magadat, úgy élhetsz elállási jogoddal. Ha a csomagot már egyáltalán nem szeretnéd átvenni, úgy ezt egyszerűen jelezd a futárnak a nála lévő, ide vonatkozó dokumentum aláírásával. Amennyiben a csomagot már átvetted de nincs szükséged a termékekre, úgy a törvényben előírt jogaidat érvényesítve és az abban foglaltak szerint küldheted vissza megrendelésed a részünkre.
Bővebben az elállási és felmondási jogról az Általános Szerződési Feltételekben tájékozódhatsz.