Reklamáció bejelentés

Reklamáció
Bejelentés

A megrendelt termékek összecsomagolása és szállítása során a legnagyobb gondossággal járunk el. Alapos munkánk ellenére sajnos előfordulhat, hogy egy csomag és az abban lévő termékek megsérülhetnek, vagy egy kiküldött termék, gyártási hibából adódóan a nem működik.

Sérült csomag

Amennyiben a megrendelt termékek sérült csomagolásban érkeznek és az átvételkor a futárral jegyzőkönyvet nem vesztek fel, úgy lehetőség szerint a még bontatlan csomagról készíts fotót. Ezek után ellenőrizd, hogy a benne található termék(ek) megsérültek-e? Ha nem úgy nincs más teendőd, mind élvezni azok szépségápoló hatását. de ha a termékek sérültek, akkor jelentsd a hibát ügyfélszolgálatunknak a sérül dobozról készült fotóval együtt az alábbi email címen: ugyfelszolgalat@beauty.hu

Hiányos csomag

Ha a megrendelésed hiányosan, nem a számlán szereplő kifizetett mennyiségben kaptad meg, úgy előfordulhat, hogy csomagod összekészítésénél hiba történt. A hiányt, a le nem szállított termék cikkszámának megjelölésével jelentsd ügyfélszolgálatunknak az ugyfelszolgalat@beauty.hu. Minden megrendelésünk összekészítéséről videofelvétel készül, így a hibás kiszállítás okát gyorsan feltárjuk, a jogos termékhiányt pedig raktárkészletünktől függően a lehető leggyorsabban pótoljuk.

Hiányos termék

Ugyan ritkán, előfordulhat, hogy egy megrendelt terméket a használati utasításában szereplő, a rendeltetésszerű használathoz elengedhetetlen kiegészítők nélkül kerül leszállításra. Ebben az esetben a termék gyártása során történ csomagolási hibáról lehet szó, melyért kizárólag a gyártó/forgalmazó felel. A hiányos termékcsomagolásokból eredő kellemetlenségek rendezésében lehetőségeink szerint segítünk, így az ilyen jellegű reklamációkat juttasd el ügyfélszolgálatunk ugyfelszolgalat@beauty.hu.

Nem működő hibás termék

Prémium szépségápolási webáruházunkban elektromos készülékeket is vásárolhatsz, melyek elektromos, vagy mechanikai részegységei elromolhatnak. Nem gyakori, de bizonyos esetekben előfordul, hogy egy egy eszköz hibásan, működésképtelen állapotban érkezik meg. A termékek megfelelő működéséért a gyártó/forgalmazó felel. Ilyen esetben a garanciális feltételekben foglaltak szerint kell eljárnod.

Vásárlástól történő elállás

Amennyiben kedvenc szépségápolás termékeidet már megrendelted, azonban a kiszállítás alatt meggondolod magadat, úgy élhetsz elállási jogoddal. Ha a csomagot már egyáltalán nem szeretnéd átvenni, úgy ezt egyszerűen jelezd a futárnak a nála lévő, ide vonatkozó dokumentum aláírásával. Amennyiben a csomagot már átvetted de nincs szükséged a termékekre, úgy a törvényben előírt jogaidat érvényesítve és az abban foglaltak szerint küldheted vissza megrendelésed a részünkre.

Bővebben A vásárlóstól elállási és felmondási jogról.