Szeretnénk megköszönni, hogy a beauty.hu prémium szépségápolási webáruház készülékkínálatából választottál. Az oldalunk által forgalomba hozott összes termékre a hatályos törvényeknek, valamint a kereskedelmi szabályozásoknak megfelelő szavatosság és jótállás vonatkozik, mindegyik új és eredeti csomagolásban kerül kiszállításra.
Partnereinkkel közösen mindent megteszünk azért, hogy termékeink a legmagasabb színvonalon és minőségben, tartós és hibátlan üzemben működjenek tulajdonosaiknál. Az alábbiakban megpróbálunk segítséget nyújtani, hiszen a legtöbb esetben a hibát egyszerűen, akár saját magunk is ki tudjuk javítani, időt és idegeskedést takarítva meg magunknak, nem beszélve telefonálásról, levelezésről, indokolatlan (és ezért költségekkel járó) szervizelésről.
Alapvető fontosságú lépés, hogy készülékvásárlás után, mielőtt még összeállítjuk vagy használjuk a készüléket, tüzetesen olvassuk el a gép használati útmutatójának minden pontját.
A gépek működése eltérő lehet, egyes modellnek van speciális egyedi tulajdonsága, funkciója vagy karbantartási igénye, amelyre a használati útmutató felhívja figyelmünket. Ezért nem mindegy, hogyan vesszük használatba, ill. karbantartjuk azt. A használati útmutató ismerete nélkül könnyen kárt tehetünk a készülékben vagy nem leszünk képesek a gépet maximális hatékonysággal kihasználni. Kérjük, mielőtt a szervizhez fordulnál, olvasd át a géped megfelelő segédletét és az abban található leírások szerint járj el.
Alveola Kft. által forgalmazott termékek márkaszervizének elérhetősége
Cím: 1143 Budapest, Gizella út 28/B.
Tel: (06-1) 251-2270 (83, 84 mellék)
E-mail: szerviz@alveola.hu
Szerviz nyitva tartása:
Hétfő – Csütörtök: 8:30 – 16:30 (ebédidő: 13:00-13:30)
Péntek: 8:30 – 13:30
A beauty.hu prémium szépségápolási webáruház által értékésített és kiszállított termékek forgalmazó, vagy gyártó által kiállított garanciával rendelkeznek, illetve egyes 10.000 Ft.- érték alatti készülékek esetében a garancialevél hiányában a vásárlását igazoló számlával tudod a jótállási igényedet érvényesíteni. A jótállási jegy tartalmazza a készülék javítását ellátó szakszerviz/szakszervizek listáját. A márkaszervizek különböző feltételekkel és kényelmi szolgáltatásokkal dolgoznak, ezért kérjük, minden esetben tájékozódj a konkrét szervizben elérhető szolgáltatásokról. Jótállási idő alatt javasoljuk, hogy a felmerülő panasszal fordulj közvetlenül a legközelebbi szakszervizhez, mivel a garanciális javítás az adott forgalmazó, gyártó kötelessége. Amennyiben a hibaelhárítás ilyen módon sem vezetett eredményre, kérünk vedd fel webáruházunkkal a kapcsolatot. Leveledre a lehetséges legrövidebb időn belül kollégáink válaszolni fognak.
Amennyiben további kérdésed volna, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek egyikén:
Jótállási időn belül, annak érvényesítése esetén javasoljuk, hogy a felmerülő panasszal fordulj, közvetlenül a legközelebbi szakszervizhez. Minden esetben ellenőrizd, hogy rendelkezel-e érvényes jótállási jeggyel!
A szakszervizek általában az alábbiak szerint járnak el (ez azonban szervizenként változhat), így ezeket érdemes figyelembe venned:
Jótállási igényedet a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, az eredeti számlával, vagy ennek másolatával érvényesítheted. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizd meg! Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
A szervizbe visszaküldött termékekhez feltétlenül csatolnod kell a számla másolatát, valamint az eredeti jótállási jegy/garancia tanúsítványt. A szervizek a nyitvatartási időben általában átvesznek készülékeket, így akár személyesen, vagy posta/futárszolgálat által is eljuttathatod a készüléket a kiválasztott, jótállási jegyen szereplő szerviz/javító szolgálat részére. Kétség esetén javasoljuk, előtte egyeztess telefonon a szervizzel. Visszaküldés esetén mindenképpen adj olyan elérhetőséget, ahol kérdés felmerülése esetén a szerviz elérhet téged. Fontos, hogy visszaküldött készüléket megfelelően csomagold be, mivel a gondatlan csomagolásból eredő szállítási sérülésekért a szervizek nem vállalnak felelősséget!
A hibás termék állapotfelmérése általában a szervizekbe érkezéstől számított 2 munkanapon belül megtörténik. A lehető legrövidebb idő alatt, de legfeljebb a termék befogadásától számított 15 munkanapon belül a szervizközpont köteles téged tájékoztatni a diagnózisról, a szükséges javítás mértékéről és annak várható időtartamáról. Vannak átvevőpontként működő szervizek is ilyen esetben a szervizelés átfutási ideje a készülék központi szervizbe történő eljuttatásával megnövekedhet.
Ha a készülék javítható, akkor a szerviz gondoskodik annak megjavításáról. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához.Ha a készülék kijavítása nem lehetséges akkor a szerviz csereigazolást állít ki a részedre, amellyel hozzájuthatsz a meghibásodott készülékkel egyenértékű új készülékhez.
A megjavított készülék garanciája meghosszabbításra kerül azzal az időtartammal, mely a szervizben történő regisztrációtól a részedre történő visszajuttatásig eltelt.
Abban az esetben, ha a hibásnak vélt termékről a szervizelés során kiderül, hogy a hiba nem garanciális jellegű, úgy a szolgáltatás igénybevételekor a szervizek általában a bevizsgálási díjtól eltekintenek, azonban a termék javíthatósága esetén az igényelt javítás költségei téged terhelnek, melynek várható költségét természetesen előtte leegyeztetik veled.