2001-ben alapították a GSD (Global Skin Dermatologist) anyavállalatot, amely azóta vezető márkává nőtte ki magát az egészségügyi-esztétikai szépségápolási iparágazatban. Szélesspektrumú választéka közé tartozik egyaránt a professzionális és az otthoni használatra fejlesztett szépségápolási készülékek. A GSD leányvállalata a DEESS (Differ Esthetic Style), amely az otthon használható készülékekre specializálódott.
A Differ Esthetic Style vállalat olyan modern termékekre koncentrál, amelyek lehetővé teszik a magas színvonalú kezeléseket akár otthon is. Elsősorban villanófényes (IPL) technológiájú szőrtelenítő készülékeket gyártanak, de kiemelkedő még ezen kívül - és szintén nagy hangsúlyt fektetnek - a bőrmegújító, arckezelő termékek is.
Több mint 300 alkalmazottal és évi 30%-os árbevétel növekedéssel, GSD vállalat már több mint 120 ország piacán értékesíti termékeit. Termékskálája nagyon széleskörű, a szépségápolási ipar csaknem összes ágazatában megtalálható. Sokszínűségét az is alátámasztja, hogy különböző területekre specializálódott, orvosi spa-k, bőrgyógyászok, egészségügyi szakértők számára valamint, professzionális és otthoni használatra is fejleszt ki készülékeket. Olyan termékekkel bővítették ki kínálatukat az elmúlt évek során, amelyek megoldásokat nyújtanak mindenféle esztétikai és egészségügyi kezelésekre, például akne kezelés, tartós szőrtelenítés, bőrfiatalítás- és feszesítés, test kontúrozás, ránctalanítás, valamint bőrpigment, pikkelysömör elhalványítás, seb- és akne kezelés, tetoválás lézeres eltávolítása, arcfeltöltés, pigment eltávolítás. Több termékük is rendelkezik FDA és CFDA jóváhagyással, természetesen egészségügyi CE engedéllyel és megfelelnek az ISO 13485 előírásoknak.
A vállalati értékrend csúcsán a minőség és a vásárlói elégedettség áll, ennek érdekében a GSD vállalat elkötelezett aziránt, hogy a magas minőségű egészségügyi-esztétikai termékeit a lehető legkorszerűbb technológiával biztosítsák. A GSD gyár nemcsak a jelenlegi legjobb megoldásokra összpontosít, hanem nagy hangsúlyt fektet arra is, hogy a szépségápolási iparág fejlődéséhez hozzájáruljanak, ezeket az áttöréseket innovatív koncepciókkal segítik, így számos kísérletet, képzést és kutatást is menedzselnek és támogatnak. A vállalat alapvető feladatának tekinti a lehető legnagyobb ütemű fejlődést, így nem véletlenül szentelik árbevételük 15%-t kutatásra és fejlesztésre.